CLASES PER A ABONATS – HORARI DE TARDOR – A partir del 12 de setembre

LLEGENDA: © Abonament col·lectius | (s.b.) Sala Blava

HORARIS DE MATÍ I TARDA

DESCARREGAR HORARIS

Vols descarregarte els horaris per tenir-los a mà? 🙂

DESCARREGAR HORARIS

DESCRIPCIÓ DE LES ACTIVITATS

AQUÀTIQUES

Combinació d’exercicis cardiovasculars i de tonificació a la piscina poc profunda enfocats al desenvolupament de la força i resistència musculars mitjançant l’alternança d’exercicis analítics amb treball aeròbic.
Act.d’intensitat mitja-alta on mitjançant un treball per estacions s’incideix en els dif. grups musculars.

ACTIVITATS SENSE COREOGRAFIA

Activitat que alterna exercicis aeròbics i exercicis de tonificació per a tot el cos, utilitzant material divers, amb l’objectiu de desenvolupar la força i la resistència muscular localitzada
Activitat de tonificació ideal per treballar els glutis, les abdominals i les cames
Sessió de 25 minuts de treball de tonificació, centrat específicament en les abdominals.
És un tipus de treball que implica un seguit d’exercicis de baixa i alta intensitat, intercalat amb períodes de descans. Activitat motivant i d’elevada intensitat.
Activitat que alterna exercicis aeròbics i exercicis de tonificació per a tot el cos, utilitzant l’step com a material principal, amb l’objectiu de desenvolupar la força i la resistència muscular localitzada.

ACTIVITATS AMB COREOGRAFIA

Act coreografiada que combina diferents passos aeròbics utilitzant la plataforma.
Activitat cardiovascular que combina exercicis de tonificació amb passos de balls llatins. Coreografies basades en pasos senzills i repetitius, el que fa que sigui molt fàcil de seguir.
Activitat coreografiada de caire eminentment aeròbic, que fusiona passos de diferents estils de ball.

GIMNÀSTIQUES SUAUS

Gimnàstica suau amb sessions de treball de control i consciència corporal. Mitjançant la pràctica de postures realitzades de forma activa amb un treball sinèrgic de les diferents cadenes musculars, es retrobarà de forma global i progressiva una bona morfologia.
Sessió destinada a augmentar la flexibilitat general i la relaxació dels diferents grups musculars, del cos i la ment. Útil per disminuir la tensió i la rigidesa muscular.
Sessió destinada a augmentar la flexibilitat general del cos mitjançant el treball amb les fit-ball (pilotes gegants). Útil per disminuir la tensió i rigidesa muscular.
Treball muscular, mitjançant exercicis analítics amb l’objectiu de desenvolupar la força i la resistència muscular localitzada. Dirigit a persones majors de 65 anys.

ALTRES

L’exercici gira al voltant d’una bicicleta estàtica, però a diferència d’altres aquesta permet que algú s’aturi, vagi més ràpid o que es mogui al llibre de la música. És un treball cardiovascular que pot arribar a ser molt variable pel que fa a la intensitat
Activitat dirigida a ensenyar i fomentar les activitats de carrera. Ensenyar com preparar una sessió, les tècniques específiques, els sistemes d’entrenament, com utilitzar els diversos materials i ajudar en la preparació d’una temporada o bé d’una cursa concreta.